Friday, May 13, 2011

Fatty fatty boom boom boy

hey hey you you, you know what? its 6 a.m. in the morning and im awake, wootwoot *prouddddd! (semua tempat nak ckp, facebook, twitter) haihhh udah-udah le Zana oi. haa selalu nya time-time mcm ni lah banyak idea tercetus untuk menulis sesuatu. am i right? :D and yeah korang mesti pelik dengan tajuk tu kan? fatty fatty boom boom boy is my nephew, si Hazim Irshad. badan die makin lama aku tengok bertambah-tambah kg naik. mak aiii, makin tak larat aku nak dukung, sorry syg kak Zana bukan sengaja takmo dukung but awak tu dah makin tembam sampai akak tak larat nak angkat. haa? eh bukan, anak kaklong aku lah. kaklong aku pon tak married lagi nak dapat anak pebenda nya weyy. insyaAllah coming soon :D si Hazim Irshad ni anak kepada Kak Yati aku, adik-beradik angkat ayah aku. orang nya pon muda lagi, dalam 30-an. si Hazim ni jela tempat untuk aku lepas geram, kadang-kadang geram dengan perangai dia. tapi biasalah budak-budak kan, semua mengada-ngada. haha pastu si comel ni dah pandai mintak abe Zul aku ni coca-cola, semua nya atas pengaruh si Radhionana. tapi si comel ni takde lah sebut coca-cola, tapi dia sebut 'cocola.' haha macam-macam lah Hazim ni. next year dah masuk tadika, haihhh tapi sampai sekarang malas nak belajar. macam mana ni? takpa lah lama-lama dia nak lah tu kan. keep praying for him, kehidupan masih panjang :)





this is my only LOVE. my boyfriend. Kak Zana love you, Mohd Hazim Irshad bin Razali <3

No comments:

Post a Comment