Tuesday, May 24, 2011

N E R V O U S.

okayyy. what more can i say? im in NERVOUS mood right now. cuak teramat weyy. SGT! aku takut aku akan mengecewakan mereka lagi sekali. aku taknak dorang sedih, but they have to understand me first. kena tahu aku macam mane. aku tak sepandai dorang. dorang dengan aku macam langit dengan bumi. dorang pandai sangat. aku?? suam-suam kuku je. tak pandai mane pon. yela aku mengaku, kalau tak mengaku lagi parah. aku taknak dicop 'bodoh sombong.' so im just hoping result aku okay. im gonna check it tmrw. tak perlu lah korang nak tanya result aku kay? aku tak akan jawab. even korang bagitahu result korang pon? sorry to say. aku TIDAK AKAN bagitahu. maaf kawan-kawan, yela saya mmg keras kepale sikit.

wish me luck for tmrw guys. hopefully my result was okay. tak dean list pon takpe, yang penting semua lulus, no repeat paper. InsyaAllah. Ya Allah, tolong lah hamba mu yang kerdil ini. amin.

1 comment: